3 Aralık 2017 Pazar

NİŞAN SANDIĞI

Kızımızım isteği üzerine büyük sandığı kapalı, küçük sandığı açık süsledim. Pembe tonlarını kullanmak istedik, zira bu sıralarda tüm kızlar pembe sever oldu.
Beyaz tülü sandıklara ölçerek kaplanabilecek ebatta kareler kestim.


Küçük sandıkta görünmesini istediğimiz kozmetikleri diğerlerini arkaya gelecek şekilde dizdim. Tüllerle aralarını sıkıştırarak hareket etmesini ve bozulmasını engelledim.
Tülün ön tarafını oldukça uzun arka tarafını nispeten kısa bırakarak kestim. Sandığı üzerine yerleştirip, eşit aralıklarda pileler oluşturarak yukarıda topladım ve lastikle sabitledim.
Lastik görünmesin diye pembe kurdaleyi lastiğin üzerine sıcak silikonla sabitledim ve aşağı doğru bıraktım. Yanlarından silikonla birer kurdale daha sabitledim, kuraleyi ikiye katlayarak ortada bir üçgen oluşturacak şekilde kestim ve çıkışmasın diye çakmakla kenarlarını yaktım. Minik çiçekleri ve gülü de silikon yardımıyla yapıştırdım.




Büyük sandığın içini muntazam dizdikten sonra küçük sandıkta yaptığımız gibi eşit aralıklarda pileler oluşturarak yukarıda topladım ve lastikle sabitledim.

Lastikle bağladığımız yeri ortadan aşağı doğru açarak sandığa zarar vermeyecek şekilde minik çiçeklerle sabitledim. Pembe gülü de ortaya sabitledim. 25-30-35-40 santim ebatlarında kestiğimiz kurdalelerin her birinin daireler oluşturacak şekilde iki uçlarından silikon ile yapıştırdım.
Oluşturduğumuz 4 daireyi de üst üste yapıştırdım tekrar aşağı sarkacak şekilde iki kurdale de yapıştırdım ve minik çiçeklerle tüle yapıştırdım.


Bitti.  Mutlu günlerde kullanılması dileğiyle.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder