8 Şubat 2012 Çarşamba

HEDİYELERİM GELDİİİİİİİ

SEVGİLİ http://nestug.blogspot.com/ BLOĞUNUN SAHİBESİNİN BLOĞUMDA DA BAHSETTİĞİM ÇEKİLİŞİNİ KAZANMIŞTIM. BU GÜN BEN YOKKEN PAKET GELMİŞ, ARKADAŞLARIM MASAMA BIRAKMIŞLAR. SEVİNÇ VE MERAKLA AÇTIM VE İÇİNDEN BU GÜZELLİKLER ÇIKTI.
AÇTIM VE İÇİNDEKİLER ÇOK GÜZELLER YAAAA

ANAHTARLIĞIM

ZEVKLE BOYAYACAĞIM OBJELER

ŞABLON VE DESENLER

ZANNEDİYORUM O KULLANMAM İÇİN GÖNDERMİŞ AMA BENİM PEÇETE KOLLEKSİYONUMA ZEVKLE KATILACAK OLAN RENK RENK HARİKA DESENLERİ OLAN PEÇETELER
TEŞEKKÜRLER nestug ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK.

7 yorum:

  1. Canım hepsi harikaymış bayıldım güle güle kullan hepsini canım bnm :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güzelim. bu yıl kazandığım 3. çekiliş. artık benim de düzenlemem gerek ama nasıl yapıcağımı bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller rüyacım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne şanslısın cnm ya bn hiç kazanamadım daha ,2012 iyi gelmdi bana zaten :(

    YanıtlaSil
  5. hediyelerini iyi günlerde kullan arkadaşım...

    YanıtlaSil
  6. hepinize teşekür ederim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde kullan canım,beğenmene sevindim.
    sevgiler

    YanıtlaSil