18 Haziran 2013 Salı

BANYODAKİ DEĞİŞİMLERE DEVAM

BANYODA YAPTIĞIM DEĞİŞİKLİKLERİ SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM DAHA ÖNCE. DEĞİŞİMLERE DEVAM. BİR HEYECAN YAPMAYA BAŞLADIĞIM İÇİN ÇEKMEYİ UNUTTUM.
ESKİ BİR SEPETİM VARDI ONU BEYAZA BOYADIM 3 KAT. RÜYA'NIN KÜÇÜLEN ELBİSESİNDEN DE KILIF YAPTIM, ÖZEL GÜN SEPETİ OLDU.  VE SONUÇ;



BU KUTULAR MARKOFONİDEN ALDIKLARIMIN KUTULARIYDI.

YAPIŞKANLI KAĞIT İLE KAPLADIM BİRİ YEDEK DİŞ FIRÇASI VB. EŞLAYAR İÇİN DİĞERİ İSE YEDEK SABUN KUTUSU;


VE SON OLARAK DOLABIN GENEL GÖRÜNTÜSÜ.



SANIRIM YAPACAKLARIM VAR.



DAHA TUV. KAĞITLARINA KUTU, YUMUŞATICILAR İÇİN BİR KUTU VE HAVLULAR İÇİN BÜYÜK BİR SEPET DÜŞÜNÜYORUM. SİZLER NE DERSİNİZ?
SEVGİYLE KALIN.

4 yorum:

  1. Vallahi elinize sağlık derim... Özendirdiniz beni..

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı güzel bir kutu olmuş.bence de kulara devam.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot.com
    beklerim...

    YanıtlaSil
  3. perikızınınelişleri eminim siz daha iyilerini de yaparsınız
    Feyza Altunay emin olun gelicem teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Evet, sepet nefis, ben de evde pek çok yerde kullanıyorum bu sepetlerden, ççok kullanışlı oluyor..Ellerine sağlık, rüya kız, hamarat kız..

    YanıtlaSil