4 Ocak 2012 Çarşamba

YOLLARI AÇIN BEN GELİYORUM :)

DAHA ÖNCEKİ YAZIMDA SÖYLEMİŞTİM EHLİYET SINAVINA HAZIRLANIYORUM DİYE. SONUÇ BELLİ OLDU TÜM DERSLERDEN GEÇMİŞİM :) ŞİMDİ DE DİREKSİYON SINAVIM VAR. BEN DE KURSA GİDİYORUM ÖĞLEN TATİLİNDE. MEĞER NE ZEVKLİYMİŞ ARABA KULLANMAK. ÇOK SORUMLULUK İSTEYEN BİR ŞEY AMA ACAYİPTE ZEVKLİ VALLA. EN ÇOK DA EŞ, KARDEŞ VB. KİŞİLERE RİCA ETMEDEN İSTEDİĞİM YERE GİDEBİLMEK DAHA DA GÜZEL VALLA :) SİZ MARİFETLİ HANIMLARA SESLENİYORUM. TÜM TRAFİK HANIMLARIN OLSUN :) AÇIN YOLLARI BEN GELİYORUM :)

6 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım, bence de araba kullanmak harika bişey:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel benimde ehliyet var ama alış o alış kullanmamdım bile kimlik yerine takılıyo çantamda ama niyetliyim bende özel hoca tutacağım kendime öğreneceğim:)

    başarılar canım:)

    YanıtlaSil
  3. REÇELİM NEFİS BİŞİ ARAÇ SÜRMEK YA

    YanıtlaSil
  4. Tam İzmir trafiğine çıkmaya niyetlendiğim,kendimi cesaretlendiğim günlerde bizim bebik çıktı ortaya :) doğum sonrası dalacam ben de bu trafiğe inşallah :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. bir güzel çift bloğunu bulduğumdan beri zevkle her gün okuyorum. ben de tam aynı durumdaydım seninle. Tam niyetlenmiştim ki Rüya'mı aldım kucağıma. Ama artık o 4 yaşında olunca kızımla alışverişlere çıkma zamanı geldi. E bende alayım şu arabayı dedim. :)

    YanıtlaSil
  6. hediye çekilişimi kazandın.Adresini gönderirmisin
    sevgiler

    YanıtlaSil