29 Kasım 2017 Çarşamba

UFAK TEFEK İŞLER

Merhabalar....
Maalesef inanılmaz yoğun bir tempoda çalıştığım için çok üzülerek blogumu ihmal ettiğimin farkındayım....
Biz hafta sonu Rüya ile evde otururken etkinlik olsun diye yaptık.


Kutu bir tanıtım kutusuydu yazısını da yazmıştım. bakmak isterseniz BURADA


Kaplama kağıdını a101 den deseni beğenip ben illa bununla bir şeyler yaparım diyerek almıştım. Arkası kendinden yapışkanlı.


Kağıdı kutuya uygun boyutlarda kesip, yapıştırdım. Yapıştırırken süngerle üzerinden geçerek yapıştırırsanız daha az hava kabarcığı yapıyor. Hava kabarcığı olsa da iğneyi kabarcığa batırıp süngerle silerseniz pürüzsüz bir görünüme ulaşırsınız.


Aynanın üzerindeki logoyu da çay bardağıyla çizip kestiğimiz daireleri yan yana yapıştırarak kapattık. Biz yaparken keyif aldık, umarım size de fikir olur.

Sevgiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder